Jak mogę złożyć zamówienie

Składanie zamówienia

Złożenie zamówienia jest bardzo proste! W naszym sklepie możesz składać zamówienia przez całą dobę.

Produkty znajdziesz za pomocą wyszukiwarki lub nawigacji. Jeśli wybrała(e)ś produkt, możesz wybrać w zależności od produktu, rodzaj, smak a także ilość. Poprzez kliknięcie na „Dodaj do koszyka” dodajesz go do listy produktów zamówienia.

Następnie kliknij w ikonę koszyka znajdującą się w prawej górnej części strony i wybierz „ZOBACZ KOSZYK”. Sprawdź stan koszyka, wybierz formę wysyłki i przejdź dalej klikając w przycisk „ZAMÓW”. Jeśli jesteś już naszym klientem i robiła(e)ś u nas wcześniej zakupy, możesz zalogować się za pomocą twoich danych logowania. Jeśli jesteś nowym klientem, możesz łatwo i prosto utworzyć nowe konto.

Następnie na stronie zamówienia wystarczy wpisać adres rozliczeniowy oraz dostawy. Następnie można ponownie sprawdzić swoje zamówienie wraz z wyborem formy wysyłki i wysłać.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane tak szybko jak to możliwe.

Uwaga: Jeśli złożysz kilka zamówień w tym samym czasie, mogą one zostać połączone w jedną przesyłkę. W ten sposób zmniejszamy ilość odpadów opakowaniowych.

Dostępność w magazynie

Staramy się zawsze mieć jak najwięcej produktów w magazynie. Produkty znajdujące się w magazynie zostają wysłane tego samego dnia lub najpóźniej następnego dnia roboczego.

Na stronie produktu możesz zobaczyć status produktu. Rozróżniamy produkty:
• dostępny/e
• chwilowo niedostępny/e

Jeśli dojdzie do problemów z dostawą, zostaniesz przez nas o tym poinformowany.

Opcje płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  2. Możesz wybrać następujące metody płatności:
    2a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy:
    – prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasz rachunek bankowy. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. Numer rachunku do wpłat znajdziesz w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia.
    2b. płatność za pobraniem:
    – za zamówione produkty zapłacisz bezpośrednio kurierowi bądź przy odbiorze paczki z paczkomatu InPost
    2c. płatność elektroniczna
    – płatność elektroniczna to najwygodniejsza forma płatności. Za zakupione produkty możesz zapłacić natychmiast korzystając z dostępnych form przelewów online oraz innych form płatności dostępnych w PayU.

Uwagi do zamówienia

Uwagi do zamówienia, są to dodatkowe informacje do zamówienia. Niestety nie można za jej pomocą wysyłać wiadomości do danego spedytora.
Nasza Obsługa Klienta stara się przekazywać wiadomości usłudze przewozowej. Niestety, nie możemy zagwarantować, że firma dostawcza weźmie twoją wiadomość pod uwagę.

Jeśli chcesz zmienić zamówienie lub chcesz przekazać dodatkowe informacje skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem email: info@naturebites.pl

Co oznacza stan mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w każdym momencie w zakładce „Moje konto”, po otrzymaniu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz dokonać zmian, sprawdź status swojego zamówienia:

Oczekujące na płatność – zamówienie otrzymane, ale nieopłacone

Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem. Ten status może nie zostać nadany od razu po utworzeniu zamówienia, a dopiero po odpowiedzi bramki płatności (PayU)

W trakcie realizacji – płatność otrzymana, zamówienie wpłynęło do naszego sklepu i czeka na realizację. Jeżeli podczas składania zamówienia została wybrana metoda płatności Za pobraniem, zamówienie otrzymuje ten status.

Zrealizowane – zamówienie kompletne, zostało przekazane już kurierowi do wysyłki.

Wstrzymane (oczekujące na płatność) – zamówienie wpłynęło do naszego sklepu a my musimy potwierdzić otrzymanie płatności.

Anulowane – anulowane przez klienta lub obsługę sklepu – nie wymaga dalszych działań.

Zwrócone – zamówienie zostało zwrócone przez kierownika sklepu – nie wymaga dalszych działań.

0