Mam konto

Przegląd konta

W zakładce „Moje konto” możesz:
• edytować swoje dane
• zarządzać książką adresową
• zmienić hasło
• zrealizować bony
• sprawdzać zamówienia i produkty
• zobacz swój koszyk i listę życzeń.

Zamówienia

W zakładce „Zamówienia” możesz znaleźć przegląd swoich ostatnich zamówień. Możesz monitorować status twoich zamówień i sprawdzać szczegóły poszczególnych zamówień.

Czy mogę zmienić adres rozliczeniowy / adres dostawy?

W każdej chwili możesz zmienić twój adres rozliczeniowy bądź adres dostawy. Edytuj adres rozliczeniowy lub dostawy w zakładce „Adresy”. Możesz je także edytować bezpośrednio przy realizacji zamówienia.

Należy pamiętać, że po realizacji zamówienia adres na twoim koncie nie może być zmieniony. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po dokonaniu zamówienia prosimy o kontakt z info@naturebites.pl

Czy mogę zmienić hasło lub adres e-mail?

W dowolnym momencie możesz zmienić twój adres e-mail lub hasło na koncie. Aby zmienić adres e-mailbądź hasło wystarczy edytować twoje dane osobowe w zakładce „Szczegóły konta”.
W razie jakichkolwiek pytań możesz skontaktować się z nami w każdej chwili przez e-mail pod adresem info@naturebites.pl

Zapomniałeś hasła?

Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj, wpisz swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail. Dostaniesz link do stworzenia nowego hasła mailem.

Następnie możesz kontynuować zakupy. W razie problemów skontaktuj się z nami: info@naturebites.pl

0